piątek, 16 stycznia 2015

Co z bologiem? pusto i co dalej....

Moi drodzy blog jest baaaardzo zaniedbany przeze mnie. Niestety ale było to spowodowane tym, że mój aparat odmówił kompletnie posłuszeństwa i po prostu się zepsuł. :(
Jest już nowy :)
Zaczęłam się jednak zastanawiać nad "otworzeniem" a bardziej utworzeniem nowego kanału na You Tube.



Dlaczego?
ponieważ znacznie lepiej mi się rozmawia, mówi niż pisze. Od dziecka nie znosiłam pisać wypracowań itp. Praca magisterska była dla mnie katorgą ponieważ musiałam przelać swoje myśli na papier (dzięki temu napisałam ja w 3tygodnie :) i z niezłym rezultatem na obronie była 5 :)), późniejsza praca w sądzie jako p.o. asystenta sędziego... no cóż znowu pojawił się problem pisania. Teoretycznie nie mam z nim problemu w samej formie, jednakże nie przepadam za robieniem tego.
Bardzo mocno zastanawiam się nad utworzeniem kanały na YT, który moim zdaniem jest chyba jednak lepszą formą dotarcia do użytkowników internetu.
Poza tym wszystko co chciałabym pokazać, nawet kosmetyk lepiej moim zdaniem  pokazać go "na żywo" niż robiąc tylko zdjęcia.
Za pewne blogu nie będę chciała zamykać z prostej przyczyny-pomoc w prowadzeniu kanały na YouTubie. Na blogu mogłabym wstawić zdjęcia danego produktu, jego składu itp., aby ktoś zainteresowany mógł bliżej się przyjrzeć szczegółom. Ale blog tylko jako forma pomocy bądź rozszerzenia do kanału na YT.

Na razie zastanawiam się bardzo nad nazwą... wydaje mi się że światokobiet jest za długie i nie bardzo pasuje na nazwę kanału... KinaroUk chodzi mi bardzo po głowie, inny to np. empressUK, Sama nie wiem, ta nazwa chyba jest największym problemem na początek bo nawet nie wiem czym się zainspirować aby stworzyć coś sensownego i łatwego do zapamiętania.

Mam nadzieję, że w najbliższym czasie uporam się z tym, i będę mogła nakręcić i wrzucić swój pierwszy filmik- haul zakupowy styczeń 2015... no cóż nowy rok się rozpoczął wiec miło zacząć go z nowym projektem:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz