czwartek, 7 marca 2013

Darmowe próbki od JOHNSON'S Baby

W dniu wczorajszym odebrałam darmowe miniaturki kosmetyków z Johnson's Baby.

Wysyłałam formularz z ich strony ok 1,5 tygodnia temu.
I proszę mila niespodzianka :)

W skład paczuszki wchodzą :
1.  Łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3 w 1,- 50ml
2. Mleczko intensywnie pielęgnujące-50ml
3. Ochronny krem przeciw odparzeniom- 15ml
4. oraz Krem intensywnie pielęgnujący- 15 ml






Mleczko- skóra naprawdę dobrze nawilżona.Ma typowy dla Jeanson's zapach, który utrzymuje się ładnie na skórze.Na opakowaniu informacja iż nie zawiera parabenów * formuła minimalizująca ryzyko alergi. Zawiera olej parafinowy.
Koszt w Rossmanie- 11,59 zł za 300 ml.

Łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3 w 1 w tej samej linii zapachowej ale zapach znacznie delikatniejszy- zgodnie z opisem nie zawiera mydła, barwników i parabenów. Na myjce osiąga niezwykle kremową pianę, bardzo delikatną. Jest rzadki ale raczej wydajny. Skóra po kąpieli jest naprawdę delikatna, bez najmniejszych podrażnień. Mam suchą skórę i większość żeli dodatkowo ją wyszusza- tym razem nie mam tego problemu :) Jak widać muszę się skusić na zakupienie tego żelu:) Myć włosów raczej nim nie będę więc nie mogę się na ten temat wypowiedzieć
Koszt w Rossmanie 17,99 za 500 ml./ opakowanie z pompką. lub 12,99 za 300ml
.

Krem ochronny przeciwko odparzeniom ma nieco inny zapach ale również bardzo ładny i delikatny . Dobrze się rozprowadza jest gęsty. Na mojej suchej skórze szybciutko się wchłonił ale skóra jest dobrze nawilżona.
Koszt w Rossmanie- 13,69 zł za 100 ml.

Krem intensywnie pielęgnujący również gęsty w formule, ale przy rozsmarowywaniu robi się nieco rzadszy i jest bardzo wydajny. Również bardzo ładnie pachnie.a skóra jest dobrze nawilżona.- ta sama linia co mleczko, również wg. opisu nie zawiera parabenów.
Koszt w Rossmanie-13,69zł za 100 ml.

Produkty warte przetestowania nie tylko dla mam i ich noworodków ale również dla każdej kobiety.
Produkty są niezwykle delikatne, podobnież są dobrym rozwiązaniem dla alergików.
Co prawda ja nie mam skóry skłonnej do alergii ale moja znajoma ich używa i jest zadowolona.

 Jeżeli któraś z Was chciałaby przetestować i zamówić sobie bezpłatne próbki z Johnson's 
proszę kliknąć tutaj
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz