wtorek, 15 lipca 2014

Dawno dawno mnie nie było.....

Kochane dawno mnie nie było i sporo się pozmieniało...



W lipcu 2013 czyli rok temu wyjechałam do UK.... i swojej decyzji nie żałuję.

Nosiłam się z taką decyzją długo, bo prawie rok przed wyjazdem... W dużej mierze było to wynikiem rozmów z moimi dwiema znajomymi, które wyjechały do Anglii i mieszkały już tutaj. W PL niestety nie było kolorowo, chciałam coś zmienić w swoim życiu i w końcu podjęłam razem z moim partnerem decyzję o wylocie do UK... i nie żałuję.

Ludzie są bardziej uśmiechnięci, człowiek idąc do sklepu wreszcie nie patrzy na droższe marki jak na rzeczy z cenami z kosmosu... W PL też się kupuje perfumy za 300zł.. ale różnicą jest dać te 300zł jak się zarabia np. 1800zł a inaczej jest dać tutaj tą kwotę. I często mam wrażenie, że jednak wiele kosmetyków jest tańszych w UK niż w PL.

Oczywiście tutaj mieszkania są naprawdę drogie ale i tak żyje się łatwiej.

Ale chyba najwyższa pora na powrót na bloga :) Więc oczekujcie moje drogie kolejnych wpisów...Pora zacząć nadrabiać :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz