sobota, 1 sierpnia 2015

Aplikator do malowania rzęs... Tani gadżet czy dobry?


Oto tani gadżet , który ma nam pomóc przy malowaniu rzęs.

Aplikator jest zrobiony z plastyku, z tego co się orientuję jest dostępy w 2 kolorach- różowym i niebieskim.
Ja posiadam niebieski co widać na załączonym zdjęciu...

Aplikator ma za zadanie ułatwić malowanie górnych i dolnych rzęs, jak również na dole ma dwa grzebyki, które służą do rozczesywania rzęs.





Zacznę od grzebyków do rozczesywania - są rewelacyjne. Naprawdę jak do tej pory nie spotkałam tak dobrych. Jeden jest gęściejszy a drugi szerszy. W związku z tym możemy odpowiednio do naszych rzęs dobrać rozstaw. I przyznam, że rozczesuje rzęsy idealnie. Nie ściąga tuszu, nie zlepia rzęs, pięknie przeczesuje, rozdziela. Ogromy plus :)

Malowanie dolnych rzęs.... Dolne rzęsy rzeczywiście świetnie się maluje. Nie ma szans aby coś wyszło krzywo, aby się ubrudzić bo doskonale sobie radzi, i nawet bardzo gruba szczoteczka nie będzie nam już  straszna. Również duuuuży plus.

Co do górnych rzęs mam mieszane uczucia... Moim zdaniem z tą kwestią jest gorzej. Niestety ale dla mnie to rozwiązanie jest po prostu niewygodne. Niestety ale mam dosyć szeroką szczoteczkę z tuszu. Niestety jeżeli aplikator trzymam blisko aby nie pobrudzić powieki, to tusz nie oplata dobrze moich rzęs, co w efekcie powoduje, że nie są wydłużone i pogrubione... Jeżeli aplikator przesunę dalej to jego używanie jest bezsensowne jak dla mnie.
Co prawda nie używałam go długo i być może potrzebuję większej wprawy w jego stosowaniu albo muszę po prostu przyzwyczaić się do niego.

Przyznam, że pomimo, że do górnych rzęs nie jestem nim zachwycona i jego zastosowanie ma małe dla mnie znaczenie, to jednak jestem bardzo zadowolona jeżeli chodzi o malowanie dolnych rzęs. Skończył się problem z pomalowanym okiem pod rzęsami dolnymi, nie ma niczego rozmazanego czy "poplamionego" tuszem. Grzebyczek do rozczesywania też rewelacja.

Gdzie kupiłam i ile to kosztuje?

Aplikator zamówiłam na chińskiej stronie, myślę znanej wielu osobom.
Zamówiłam go na Aliexpress :)  dokładnie możecie go obejrzeć TUTAJ  

Koszt aplikatora na aliexpress to $0.56 ja płaciłam w funtach wyszło mnie to £0.36.
Przesyłka do Polski i do UK jest darmowa, więc, żadnych innych kosztów nie poniesiemy.
Przesyłka do UK szła ok tygodnia, od momentu zamówienia dwa tygodnie z tym, że pan Chińczyk wysłał przesyłkę po tygodniu od zamówienia.
Jest to link do jednego z najtańszych aplikatorów na ali i do tego na 100% przyjdzie Wam przesyłka.

Jeżeli nie jesteście jeszcze użytkownikami to warto się tam zarejestrować. Wystarczy wejść przez LINK na górze po prawej stronie będzie miejsce do rejestracji.

Wysyłka jest na cały świat :)

Zarówno na ebay jak i na allegro można znaleźć te aplikatory, jednak nie warto ich kupować przez te strony z bardzo prostej przyczyny - ich koszt. Sprzedawcy narzucają sobie spore marże na każdym produkcie więc nie warto przepłacać za coś co możemy sami kupić znacznie taniej :) Nie dajmy się wykorzystywać :)

Ogólnie moja ocena to 9/10 więc serdecznie polecam....

A wy używacie tego aplikatora? Jak wasze odczucia? A może korzystacie z Ali? A może jej nie znacie i macie jakieś pytanie odnośnie robienia zamówień, rejestracji lub płatności? Jestem kochane dla Was więc zapraszam do pisania swoich sugestii, zadawnia pytań bądź po prostu komentarza :)
Pozdrawiam i życzę miłego dnia :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz