czwartek, 17 lipca 2014

Tanie golenie w UK. Czy tanie produkty nadają się do codziennej depilacji...

Depilacja w życiu każdej kobiety jest niezbędna... a przynajmniej jest narzucona ze względów estetycznych i higienicznych...

W ofercie jest szereg różnych wosków na ciepło, plastrów z woskami, kremów do depilacji, pianek, żeli, maszynek do golenia z najróżniejszymi bajerami, kształtami i kolorami...



Oferta jest naprawdę szeroka... Ja chciałabym się jednak skupić tylko na goleniu maszynką + pianką... Niestety ale depilatory i woski są nie dla mnie... :(  Jest to dla mnie zabieg bardzo bolesny, a po wosku moja skóra dochodzi do siebie przez kolejne 3-4 dni... więc darowałam sobie tą znikomą jak dla mnie przyjemność...

Od lat depiluję czyt. golę się maszynkami. Czasami na piankę, na żel a czasami na mydło.. Sprawdzają się też świetnie wszelkie odżywki do włosów czy maseczki. Więc jeżeli macie w domu jakąś odżywkę do włosów, które nie spełnia właściwie swojego zadania to nie ma sensu jej wyrzucać. Można z powodzeniem użyć jej właśnie do golenia :)

Mieszkając w PL najczęściej używałam maszynek męskich... ponieważ moim zdaniem miały troszkę lepsze ostrza i były nieco bardziej trwałe... Bo w końcu mało kto używa maszynki jednorazowej rzeczywiście tylko raz...:)

Najczęściej używałam maszynki Gillette z 3 ostrzami. One ładnie goliły, skóra rzeczywiście była gładka. Pakowane były po 5 szt. Koszt to ok. 15zł-19zł (3-4funty).


Do UK z moim partnerem przyjechałam oczywiście bez maszynek.. Więc na szybko trzeba było coś kupić...

Okazuje się że w UK można kupić tanie rzeczy i naprawdę dobre...
Na pierwszy rzut poszły maszynki 3 ostrzowe z Asda... koszt 2 funty czyli ok 10zł., 5 szt w opakowaniu.

oraz pianka do golenia za uwaga :) - 0,26 funta... czyli ok.  1,30zł.:)





Przyznam, że byłam zaskoczona... Mój partner z resztą też, ponieważ również on używał tych maszynek.

Pianka spisuje się naprawdę dobrze, maszynki też dobrze golą... :) Ale znalazłam również tanie produkty i moim zdaniem nieco lepsze w Tesco..., które w UK można spotkać na każdym rogu.

Produkty z Tesco, również te tanie spisują się jeszcze lepiej...:)

Maszynki dla kobiet za 1,20 czyli ok. 6zł.


oraz oczywiście pianka do golenia za 0,26 funta czyli ok. 1,30zł


Gdy trafiłam na te 2 produkty to stwierdziłam, że są SUPER... naprawdę nie potrzebuję niczego droższego i niby lepszego.. 



Zarówno z Asdy jak i z Tesco produkty są dobre ale tym razem tescowe maszynki pobijają na głowę:) 

Maszynki mają główkę, która dopasowuje się idealnie do miejsca, które golimy, są naprawdę ostre, czywiście mają  3 ostrza.. Skóra jest tak niesamowicie po nich gładka, że nawet moje Gillette nie były tak dobre:) i długo służą, nie tępią się szybko i można spokojnie wykorzystać je kilkakrotnie..

Mój partner może moje drogie potwierdzić, ponieważ i on używa tych maszynek do codziennego golenia. Na początku lekko sceptyczny, jak to on się będzie golił damskimi maszynkami ale później stwierdził że innych nie chce. :) 
Ma twardy, ciemny zarost jak większość brunetów. Przeważnie musiał się golić 2 razy, aby zebrać wszystko dokładnie.... przy tych maszynkach nie ma już tego problemu. Zaczął nawet częściej się golić, bo nie ma już podrażnionej skóry :) i
Pianka jest również świetna, gęsta, dobrze spisuje się przy goleniu, nie ustępuje bardziej znanym i droższym markom, więc nie warto przepłacać...

 W związku z powyższym jeżeli będziecie gdzieś w Tesco polecam kupić i sprawdzić... Po co wydawać więcej skoro można mniej:) A resztę przeznaczyć np. na kawę :) 

Maszynki to rzecz, z której korzystamy często, często wymieniamy więc nie warto wydawać fortuny. 

Czasami warto zerknąć na coś tańszego i wypróbować.... chociaż maszynek z tzw. funciaka nie polecam nikomu... nie nadają się wg. mnie do użytku...

A Wy znalazłyście jakieś tanie perełki dla siebie?






1 komentarz:

  1. O swoje ciało trzeba dbać. Ja raczej nie wybieram jakiś niesprawdzonych tanich produktów bo one mogą podrażnić skórę. Ja mam bardzo delikatną i wymagającą także tylko najlepsze produkty stosuję.

    OdpowiedzUsuń