poniedziałek, 29 września 2014

Filmy i seriale on-line... gdzie można obejrzeć za darmo...


Witam Was moje drogie
dzisiaj postanowiłam podzielić się z Wami stroną, z której korzystam aby oglądać filmy i seriale w języku polskim i nie tylko.


Co prawda jest wiele takich stron ale najczęściej się okazuje, że aby obejrzeć coś co nas interesuje to trzeba wykupić tzw. dostęp premium, vip itp... co strona to inna nazwa ale zasada taka sama...

Ja znalazłam stronę na której nie trzeba płacić aby oglądać ulubione seriale albo filmy.




Oto ta stronka... link podaję również niżej.

Strona, na której oglądam filmy, również posiada coś takiego jak dostęp premium....Ale aby móc mieć konto premium są do tego 2 drogi:
1. Ten gorszy
 - zapłacić.... czyli jak większość stron.. co mnie osobiście nie odpowiada i ja nie mam zamiaru płacić za dostęp.Może ceny nie są jakieś strasznie wygórowane (widziałam większe), ale to i tak faktu nie zmienia.:)

2. Ten właściwy moim zdaniem :) 
 Wystarczy zbierać punkty, które wymienia się na konto premium. I dokładnie ja tak robię, więc przy przybliżę Wam go.

Pkt. potrzebne do wymiany na konto premium zbiera się bardzo szybko.
Wszystkie codziennie odwiedzamy facebook'a. Więc możemy od razy odwiedzić i tą stronę...
Dlaczego wspominam o fb- ponieważ, jeżeli zarejestrujemy się jednym kliknięciem przez FB, zbieramy pkt potrzebne do wymiany... :)

I tak za samo odwiedzenie strony codzienni dostajemy pierwszego dnia 10pkt, za kolejny już 20pkt, a za odwiedzanie strony codziennie prze min. 7dni jest po 30pkt codziennie.
Do tego wystarczy, że polubimy dany film, serial, kabaret, dokument za pomocą przycisku Lubię to i dolicza się nam 200pkt za każde takie kliknięcie. Znajomi nawet nie muszą widzieć, że polubiliście dany film :)

W taki sposób szybko zbiera nam się odpowiednia liczba pkt. którą wymieniamy kolejnie na konto premium.:)

Ja w taki sposób korzystam z tej strony już od roku i jestem bardzo zadowolona, oglądam ulubione filmy i seriale zawsze kiedy mam ochotę :)

Oczywiście pkt dostajemy też np. za napisanie opisu filmu :) Więc jeżeli ktoś lubi robić takie rzeczy tym bardziej warto się zarejestrować.

Oto ta strona, zapraszam - kliknij. Otworzy się nowe okno ze stroną.

Uważam, że jest to jedna z lepszych stron internetowych gdzie możemy obejrzeć filmy i to rzeczywiście za darmo.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz