wtorek, 30 września 2014

Kilka ulubionych seriali...

Dzisiaj chciałam Wam zaproponować kilka moich ulubionych seriali.
Osobiście nie jestem fanką oglądania seriali i raczej ich unikam, zwłaszcza, że telewizji w ogóle nie oglądam. Nawet nie posiadam telewizora :)
Moje oglądanie opiera się tylko na oglądaniu na stronie internetowej, o której pisałam w poprzednim poście.
Ale jest kilka, które mnie zainteresowały dlatego postanowiłam się z Wami podzielić kilkoma tytułami :)

1.
 SUITS. 

Jest to serial rozgrywający się w jednej z najlepszych kancelarii prawniczych w Nowym Yorku.
Głownymi postaciami są doskonały prawnik Harvey Specter, oraz zatrudniony przez niego współpracownik Mike Ross....
Problem jest jednak jeden.... Mike, jest naprawdę genialny, ma niesamowitą pamięć fotograficzną, jest inteligentny... ale nie ma ukończonego Harvardu.... no cóż tak naprawdę nie ma ukończonego żadnego uniwersytetu.... Serialu nie da się streścić w kilku zdaniach. Warto obejrzeć chociaż pilot i przekonać się samemu czy warto poświęcić mu nieco więcej czasu.
Mnie osobiście bardzo się podobał, lubię tego typu poczucie humoru.

2.

PERCEPTION 

 Na pewno wiele osób z Was lubi seriale w stylu Kości, Dowody zbrodni itp... W związku z tym polecam z całego serca również ten serial.
W serialu w każdym odcinku będziemy poznawać kolejną sprawę , która musi być rozwiązana przez FBI.... z tym, że FBI musi skorzystać z pomocy doskonałego neuropsychiatry, który do tego choruje na schizofrenię. Poznamy nie tylko główne postacie ale również ciekawych przyjaciół doktora Daniel Pierce. Nie raz się uśmiechniemy.
Również polecam obejrzenie chociażby pierwszego odcinka... na pewno nie będziecie zwiedzone :)


3.
WHITE COLLAR

Polecam Wam również ten serial. Serial traktuje o najlepszym fałszerzu i oszuście na świecie, który pomaga FBI w rozwiązywaniu kolejnych spraw  za możliwość zamiany więzienia na areszt domowy i poruszanie się z opaską na nodze.Każdy odcinek to inna sprawa plus kilka głównych wątków.
Ja osobiście polecam osobom, które jeszcze nie miały okazji obejrzeć.

c.d.n......

A może Wy oglądałyście jakieś ciekawe seriale lub filmy, które mogłybyście mi polecić?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz