poniedziałek, 15 września 2014

"Moja pierwsza randka" - przyjemny TAG

TAG, który ukazał się na YouTubie pod tytułem "Moja pierwsza randka" bardzo mi się spodobał i w związku z tym postanowiłam go przenieść na blog:)
Jest to TAG który można zrealizować bez problemu pisząc więc aby nie przedłużać...

Zapraszam serdecznie :)





Co prawda obecnie nie chodzę już na  takie typowe randki, ponieważ jestem ze swoim partnerem ponad 2 lata, mieszkamy ze sobą, więc nie ma już takich typowych randek ale całkiem sporo ich było, łącznie z tymi "w ciemno"...


1.Jak długo szykujesz się na randkę?

Na randkę zazwyczaj szykowałam się i szykuję ok. 1,5-2 godzin, chyba że przed randką miałam jeszcze ochotę na długą kąpiel. Oczywiście umycie włosów, ułożenie, makijaż i wybór ubioru, który zajmował chyba najwięcej czasu z całego szykowania się :)

2. Jak wyobrażasz sobie idealną randkę?
a) Kolacja
b) Drinki
c) Kino
d) Randka przygodowa 


Moim zdaniem najlepszym wyborem na pierwszą randkę jest kolacja, ewentualnie wyjście do jakiejś kawiarni. Wówczas najlepiej można poznać drugą osobę, porozmawiać, dowiedzieć się czegoś więcej o niej. Rozmowa zawsze jest bardzo ważna, tym bardziej na pierwszej randce.
Drinki na pierwszej randce... kojarzy mi się to z wyjściem do jakiegoś klubu, gdzie na ogół jest głośna muzyka jest pełno osób więc rozmowa jest utrudniona, co za tym idzie nie jest to najlepszy pomysł.  Kino wg. mnie na pierwszej randce odpada ponieważ w kinie spędza się ok. 1,5-2h oglądając film a to nie pomoże nam poznać drugiej osoby.

3. Co zakładasz na randkę?
a) Jeansy
b) Spodnie
c) Spódnica
d) Sukienka


Jeżeli chodzi o ubiór wiadomo, że jest to związane z tym gdzie ta randka ma się  odbyć. Chodziłam na randki zarówno w spodniach jak i sukienkach.  Inaczej idzie się do pubu, inaczej do przeciętnej restauracji a jeszcze inaczej do restauracji naprawdę eleganckiej.
Wiadomo, że znaczenie miała również pogoda.

4. Jaki makijaż wybierasz?
a) Dziewczyna z sąsiedztwa
b) Smoky i sexy
c) Mocne usta
d) Rozświetlona/jasny makijaż


Wydaje mi się, że najlepszy jest makijaż naturalny ale podkreślający naszą urodę. Ja zawsze stawiałam na podkreślenie oczu, ale wiadomo nie robiłam z siebie wampa, żadnych smoky eyes.
Ale nie rezygnowałam też z moich ukochanych kresek :)

5. Twój partner dzwoni i mówi że masz pół godziny na przygotowanie się do randki, co robisz?

Zakładając, że jest to już mój partner nie ma z tym problemu. Ale jeżeli miała by być to pierwsza czy druga randka odmawiam spotkania.
Dlaczego?
ponieważ uważam, że taki nagły telefon od mężczyzny w stylu "będę za pół godziny to się spotkamy i poznamy" jest po prostu kompletnym brakiem kultury i okazaniem braku szacunku do kobiety.
Każda z nas ma jakoś zaplanowany dzień, nie czeka na "księcia na rumaku" i biegnie na każde zawołanie... chociaż przypuszczam, że takich dziewczyn jest wiele.
Z resztą miałam kiedyś podobna sytuację.... poznałam chłopaka przez portal internetowy. Rozmawiało nam się bardzo dobrze, dałam mu swój numer telefonu. Miał zadzwonić i mięliśmy się jakoś umówić
I dzwoni na drugi dzień i mówi, że za ok. pół godziny on może podjechać to żebym dała mu adres to się umówimy i pogadamy... zdębiałam. Powiedziałam że nie ma takiej możliwości ponieważ jestem zajęta i niestety ale jeżeli chce się umówić, to miło ale możemy się umówić z dniowym wyprzedzeniem abym też mogła sobie wszystko zaplanować. Chłopak był zdziwiony, że jak to, że przecież mogę zrezygnować ze swoich planów skoro on chce podjechać...:) Zaśmiałam się tylko i stwierdziłam, że chyba w ogóle nie mamy o czym rozmawiać, ponieważ ja nie należę do tych, które czekają tylko na niego i będą biegły na każde zawołanie i życzę mu miłego dnia. Po czym się rozłączyłam...
Zadzwonił za 2-3 dni, przeprosił za swoje zachowanie i stwierdził, że rzeczywiście tak testuje dziewczyny... i niestety większość leci na złamanie karku. Bardzo chciał się spotkać etc... ale stwierdziłam, że ja podziękuję za tą znajomość, ponieważ nie miałam ochoty poznawać macho, który testuje sobie "panienki".
 Sytuacja ta niestety tylko utwierdziła mnie w przekonaniu, że jest wiele dziewczyn, które nie szanują swojego czasu i pozwalają ustawiać się nowo poznanym facetom, a oni tak naprawdę bawią się tym i sprawdzają sobie jaka jest dana dziewczyna.


6. Partner poprosił o rachunek, a Ty..
a) Proponujesz, że zapłacisz
b) Robisz fałszywe zamieszanie, żeby uciec od płacenia
c) Oczekujesz, że on zapłaci


Moja odpowiedź to C.
Tak oczekuję, iż partner zapłaci. Jestem tak wychowana i przyzwyczajona. Nigdy nie zdarzyło mi się abym płaciła sama za siebie. Nawet jeżeli ze znajomym facetem się umawiałam i szliśmy na obiad on płacił cały rachunek i nie chciał przyjąć pieniędzy za mnie. Ale owszem, byli to na ogół znajomi faceci, ale też nie typowi koledzy. Nie było między mną a nimi nic... ale dalej była to znajomość damsko-męska. Tym bardziej na randce to mężczyzna powinien pokryć rachunek.

7. Nadszedł czas pożegnania, a Ty...
a) Machasz
b) Przytulasz się
c) Cmok w policzek
d) Cmok w usta
e) Pocałunek na całego!


Myślę, że po pierwszej randce, kiedy nam się ktoś spodobał i jest tzw. iskrzenie, uważam, że pocałunek w policzek i przytulenie jest odpowiednie. Co prawda zdarzyło mi się być pocałowaną na pierwszej radce.... i nie uważam, tego za złe, ale ogólnie biorąc chyba ten pocałunek w policzek jest najbardziej odpowiedni.

Tak wyglądają moje odpowiedzi na ten TAG... Wydaje mi się on sympatyczny.
Zapraszam również inne dziewczyny piszące bloga do zrobienia tego tagu... :)
Pozdrawiam Was kochane i życzę miłego dnia.

2 komentarze:

  1. Na mojej pierwszej randce wyglądałam przepięknie zadbałam nawet o to żeby bielizna była w ten sam kolor, znalazłam piękny komplecik na https://www.gaia.com.pl/akcesoria.html wybrać czegoś innego

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy korzystacie z ogłoszeń towarzyskich w sieci? Według mnie jest to całkiem normalna sprawa, jednak warto skorzystać ze sprawdzonych stron internetowych, dlatego osobiście moge Wam polecić portal gogogirl.pl .

    OdpowiedzUsuń